Peruuttamisoikeus ja palautus

Peruutus

Sinulla on oikeus peruuttaa ostosi tai vaihtaa tuotteesi toimittamalla tai lähettämällä ilmoitus Supermoodille 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Ilmoitus voidaan lähettää eri tavoin. Jos haluat käyttää peruuttamisoikeutta, sinun on ilmoitettava siitä meille selvästi sähköpostitse.

Lähetä ilmoitus osoitteeseen:

Supermood Oy Erottajankatu 4 A 6, 00130 Helsinki tai lähetä sähköpostia osoitteeseen customerservice@supermood.fi.

Jos lähetät meille sähköpostia, lähetämme sinulle vahvistuksen saatuaan ilmoituksen. Ole hyvä ja viittaa aina tilausnumeroosi viestinnässä kanssamme. Voit halutessasi pitää kopion peruutusilmoituksesta omia tietojasi varten.

Peruuttamisoikeuteen liittyvä hyvitys

Jos päätät peruuttaa ostoksesi tässä kohdassa 2 esitettyjen ehtojen mukaisesti, Supermood palauttaa Supermoodille maksetun summan. Palautuksen rahtikustannukset kattaa asiakas.

Supermood maksaa hyvityksen 14 päivän kuluessa päivästä, jona olemme vastaanottaneet peruuttamisilmoituksen, sillä ehdolla, että Supermood on vastaanottanut tuotteen / tuotteet sinulta tai jos Supermood on saanut todisteen siitä, että tuotteet on lähetetty takaisin Supermoodille.

Palautus suoritetaan samalla maksutavalla, jota käytit ostossa. Huomaa, että Supermood myöntää täyden hyvityksen vain, jos tuote / tuotteet ovat samassa kunnossa kuin toimitushetkellä.

Jos tuotteiden arvo on laskenut sen vuoksi, että olet käsitellyt tuotteita enemmän kuin on tarpeen tuotteiden ominaisuuksien tai toiminnan selvittämiseksi, sinulla on velvollisuus korvata tuotteen arvo meille. Supermoodilla on siis oikeus pidättää tällainen palautusmäärä. Vähennysten välttämiseksi varmista, että palautettava tuote on täsmälleen samassa kunnossa kuin vastaanottaessasi, ja sinetti / sellofaani vielä kiinnitettynä.

Tuotteiden palauttaminen

Palauttaessasi ostoksesi, palauta tuote / tuotteet niin pian kuin mahdollista, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa ilmoituksen lähettämisestä.

Palauttaessasi noudata seuraavia vaiheita:

  1. Voit tarkastella tilauksiasi ja sinun on pyydettävä sähköpostitse palautus- tai korvaava tuote, ei-toivottuja tuotteiden tilalle 14 päivän kuluessa päivästä, jona olet vastaanottanut tuotteen.
  2. Laita tuote (t) alkuperäiseen lähetyslaatikkoon tai muuhun kiinteään pahvilaatikkoon.
  3. Sulje laatikko ja teippaa se kunnolla.
  4. Osoita lähetys Supermood Oy: lle, attn: palautus, Erottajankatu 4 A 6, 00130 Helsinki Suomi ja merkitse paketti selvästi tilausnumerolla.
  5. Lähetä tuote valtuutetulla ja loutettavalla huolitsijalla / kuljetusyrityksellä.
  6. Palauta tuotteet turvallisella kuljetuksella.

Vialliset tuotteet

Jos saat viallisia tuotteita, ilmoita meille heti. Kuluttajalain (1990: 932) mukaan sinulla on oikeus valittaa viallisista tuotteista kolmen vuoden kuluessa. Sinun on kuitenkin aina ilmoitettava Supermoodille kohtuullisessa ajassa sen jälkeen, kun olet huomannut, että tuotteet ovat vialliset. Jos Supermood pitää tuotteita viallisina, Supermood maksaa täyden hyvityksen toimituskulut mukaan lukien. Katso lisätietoja kuluttajien laillisista oikeuksista kuluttajalaissa (1990: 932).

Supermood laatutakuu

Supermood toimii sovellettavien kuluttaja-säädösten mukaisesti. Ole hyvä ja ilmoita meille mahdollisimman pian jos olet saanut viallisen tuotteen.